Regulamin

1. Sklep internetowy "mojeszkla.com.pl" jest własnością firmy:

OPTYLUX Andrzej Siembrzuch
NIP: 813-103-48-83
Regon: 690239330

Adres sklepu:
Salon Optyczny "Twój Optyk"
ul. Bardowskiego 1C
35-005 Rzeszów

1. Warunkiem korzystania z witryny internetowej jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień.

2. Wszystkie ceny podane w serwisie www.mojeszkla.com.pl są cenami brutto, zawierają podatek VAT.

3. W sklepie internetowym zamówienia przyjmowane są przez całą dobę.
Konsultacji telefonicznych udzielamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 pod numerami +48 17 862-82-81 oraz 17 853 50 45

4. W przypadku, gdy chcą Państwo anulować zamówienie prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia.

5. Akceptujemy płatności przelewem bankowym oraz kartą kredytową. Zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie rozpoczyna realizację Państwa zamówienia, zaś w przypadku wysyłki za pobraniem, rozpoczynamy realizację po otrzymaniu zamówienia.

6. Zamówienia dostarczamy Pocztą Polską na terenie Polski. Szczegóły w pkt."Wysyłka i Płatności".
W przypadku odbioru osobistego zamówione produkty są gotowe do odbioru w naszym salonie optycznym
Twój Optyk przy ul. Bardowskiego 1C (mapka dojazdu) po zaksięgowaniu wpłaty za towar na naszym koncie. Wówczas Klient otrzymuje drogą mailową informację o zmianie statusu zamówienia na : "Gotowe do odebrania". Istnieje możliwośc płatności na miejscu tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu tego z naszym pracownikiem.

7. Właściciel witryny nie odpowiada za treści przesłane przez inne osoby. Zabrania się przesyłania treści naruszających przepisy prawa, dobre imię innych osób lub dobre obyczaje.

8. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych. Nie jest to czas gwarantowany ale deklarowany. Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy do klienta. W przypadkach uzasadnionych nietypowymi parametrami towaru, bądź sytuacjami losowymi związanymi z brakiem produktu w magazynie dostawcy klient zostanie poinformowany o czasie realizacji zamówienia. W przypadku kilku produktów zamawianych w jednej przesyłce, czas realizacji zamówienia jest najdłuższym czasem realizacji spośród produktów, znajdujących się w zamówieniu.

9. Na zakupiony towar jest wystawiany paragon. Paragon jest dołączany do przesyłki i stanowi potwierdzenie (dowód) zakupu. Na życzenie klienta, wystawiamy również faktury VAT.

10. W przypadku stwierdzenia wad w produkcie, prosimy o odesłanie towaru na adres firmy zwykłą paczką lub listem wraz z paragonem oraz oryginalnym opakowaniem i opisanym powodem reklamacji. Reklamacja może być uwzględniona tylko w przypadku, gdy przesłane do nas soczewki będą nadawały się do ekspertyzy. Warunkiem przyjęcia soczewek do ekspertyzy jest ich zabezpieczenie przed wyschnięciem (zanurzenie w płynie pielęgnacyjnym) i opakowanie gwarantujące brak uszkodzeń mechanicznych w trakcie wysyłki. W przypadku reklamacji soczewki będą przekazane przez mojesoczewki.com.pl do producenta i na podstawie wykonanej przez niego ekspertyzy ustalona zostanie zasadność roszczenia.
Po uwzględnieniu reklamacji towar zostanie wymieniony na pozbawiony wad lub w przypadku jego niedostępności klientowi zostaną zwrócone pieniądze. Koszt zwrotu i wymiany towaru reklamacji uwzględnionej ponosi sprzedawca, a pieniądze zostaną zwrócone przelewem na wskazane konto bankowe.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji soczewki mogą być przesłane do klienta tylko na jego koszt (po wcześniejszym przelewie na konto) lub odebrane w siedzibie firmy.

11. Nie będą rozpatrywane reklamacje obejmujące: pomyłki popełnione w trakcie zamawiania towaru przez Klienta (złe parametry soczewek);zły dobór soczewek przez optyka lub lekarza okulistę, brak terminowych kontroli wzroku u lekarza okulisty lub optyka oraz używanie soczewek niezgodnie z ich przeznaczeniem.

12. Warunkiem uznania reklamacji dotyczących uszkodzeń lub braków powstałych podczas transportu jest sporządzenie protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

13. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.

14. Klient ma prawo do zwrotu nierozpakowanego towaru w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. Podstawą przyjęcia zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez utraty jego wartości handlowej wraz z dowodem zakupu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, zwroty nie będą rozpatrywane i w interesie klienta jest odesłanie paczki odpowiednio zabezpieczonej.
Do zwracanego towaru należy załączyć oświadczenie pisemne o rezygnacji z zakupu i podanie numeru konta bankowego, na które ma być dokonany zwrot pieniędzy. Całkowity koszt zwrotu pokrywa klient.

15. Zwrotom nie podlegają towary pozamagazynowe i sprowadzane na zamówienie klienta (w szczególności soczewki toryczne i progresywne).

16. W razie wątpliwości, zdjęcia i obrazy produktów nie stanowią wiernego odzwierciedlenia wyglądu produktów lub efektów ich działań. Zapewnienia dotyczące właściwości towaru odpowiadają oczekiwaniom dotyczącym użytkowania towaru danego rodzaju w typowych uwarunkowaniach. W szczególności zapewnienia dotyczące właściwości towaru mogą nie być spełnione w przypadkach uwarunkowanych indywidualnie.

17. Zamawiający (użytkownik) oświadcza, że: - rodzaj i parametry zamówionych soczewek kontaktowych zostały dobrane przez lekarza okulistę lub optometrystę indywidualnie do potrzeb użytkownika soczewek - w badaniu okulistycznym nie stwierdzono indywidualnych przeciwwskazań do używania zamówionych soczewek kontaktowych - użytkownikowi znane są prawidłowe zasady użytkowania soczewek kontaktowych, sposób nakładania, zdejmowania, pielęgnacji soczewek i potrafi wykonywać te czynności samodzielnie - został poinstruowany przez lekarza okulistę lub optometrystę o sposobie postępowania w przypadku stwierdzenia objawów niepożądanych związanych z używaniem soczewek kontaktowych i zobowiązuje się stosować do tych zaleceń - zobowiązuje się do stosowania soczewek kontaktowych według zaleceń lekarza okulisty lub optometrysty, ze szczególnym uwzględnieniem zalecanego trybu i czasu noszenia soczewek, systematycznej wymiany soczewek, terminów wizyt kontrolnych oraz zachowania zasad higieny przy używaniu soczewek.

18. Dane osobowe podane w formularzu zamówienia są wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówienia.

19. Postanowienia Regulaminu dotyczą również zamówień składanych za pomocą stron nie należących do witryny zawierających ofertę właściciela witryny.

20. Nie wysyłamy towaru poza granice naszego kraju.

21. Sklep internetowy www.mojeszkla.com.pl zastrzega sobie prawo do:
- wprowadzania i wycofywania towarów z oferty w ciągu dnia;
- zmiany cen oferowanych towarów oraz wycofywanie promocji bez wcześniejszego informowania klientów (ceną wiążącą jest cena towaru w momencie składania zamówienia).
- odmówienia realizacji zamówienia w przypadku braku pewności co do poprawności danych adresowych lub innych budzących nasze wątpliwości
- zmiany niniejszego regulaminu.







Sklep Internetowy MOJESZKLA.COM.PL
realizacja: naviart.pl
mojeszkla.com.pl - tanie soczewki kontaktowe: jednodniowe, dwutygodniowe i miesięczne